Print

Praktische info start verkoop okt-nov 2020

Hoe een abonnement bestellen?

  • online je abonnement bestellen voor de voorstellingen van oktober en november kan vanaf zaterdag 5 september om 9 uur  door te klikken op de knop 'BESTEL JE ABONNEMENT' op de startpagina van deze website (opgelet: de link wordt pas om 9 uur geactiveerd)
  • in deze handige VIDEOHANDLEIDING kan je stap voor stap volgen hoe je op de vlotste en snelste manier een abonnement bestelt vanuit het comfort van je luie zeteleen
  • virtuele wachtrij: omdat veel mensen tegelijkertijd hun tickets wensen te bestellen, kan het gebeuren dat je in een automatische wachtrij terechtkomt. Sluit in dat geval zeker het venster niet af, want dan verlies je je plaats in de wachtrij. Na een poosje word je automatisch doorverwezen naar het ticketplatform, waarna je aan de slag kan om je abonnement te bestellen.
  • gebruikersnaam en wachtwoord zijn niet nodig, een e-mailadres volstaat
  • het online tickets reserveren verloopt iets anders dan gewoonlijk: het zal het niet mogelijk zijn om je zitplaatsen zelf te kiezen! Nadat je aangeduid hebt hoeveel tickets je wenst te bestellen per voorstelling, zal het systeem zelf de best beschikbare plaatsen toewijzen, rekening houdend met 1,5 meter afstand tussen elke bubbel. 
  • via de link 'voeg losse tickets toe' kan je losse tickets toevoegen aan de voorstellingen uit je abonnement 
  • elke bestelling wordt beschouwd als 1 bubbel. Bestel je kaarten zoveel mogelijk per bubbel (max. 10 personen), want enkel zo ben je zeker dat je naast elkaar kan zitten. Mocht je echter meer plaatsen willen dan er op dat moment naast elkaar beschikbaar zijn, zullen de plaatsen uiteraard wel opgesplitst worden.
  • omdat het aantal voorstellingen waarvoor je vanaf 5 september tickets kan reserveren beperkt is, zal je niet langer vijf voorstellingen moeten kiezen om van de ABO-prijs te genieten, maar slechts twee. Indien je nu een abonnement bestelt, blijft dit geldig voor de rest van het seizoen! 
  • om alles zo veilig en risicoloos mogelijk te laten verlopen, willen we je dit seizoen zeker vragen om zoveel mogelijk online te bestellen. Dit is meer dan ooit de snelste en veiligste manier om je tickets te bestellen. Vanzelfsprekend kan je ook op andere manieren tickets bestellen (telefoon, ter plaatse, per mail) indien online bestellen niet mogelijk is. Het secretariaat is op zaterdag 5 september (9-12 uur) en dinsdag 8 september (13-16 uur) uitzonderlijk geopend zonder voorafgaandeljke afspraak.

Beperkte capaciteit / wachtlijst bij uitverkochte voorstellingen

Zet je steeds op de wachtlijst indien voor een voorstelling geen tickets meer beschikbaar zijn. Zo kunnen we je contacteren bij  een verhoging van de capaciteit door een versoepeling van de maatregelen. Momenteel blokkeert het systeem bij elke bestelling automatisch aan beide kanten 2 plaatsen naast jullie zitplaatsen. Bovendien laten we telkens een rij open, waardoor een dubbel gebruik van stoelen niet mogelijk is bij meerdere voorstellingen op dezelfde avond. 

Hoe tickets afrekenen?

Bij online bestellen kan je de tickets afrekenen met overschrijving of via PC banking. Betalingen van tickets die uitzonderlijk aan de balie gekocht worden, gebeuren bij voorkeur via bancontact of overschrijving. Probeer cash betalingen te beperken tot het strikte minimum.

Uitgestelde voorstellingen seizoen 2019-2020

Om gekende redenen werden een aantal afgelaste voorstellingen uit seizoen 2019-2020 verplaatst naar dit seizoen. Gekochte tickets blijven gewoon geldig. Nog geen ticket voor één van deze voorstellingen? Je kan deze voorstellingen ook opnemen in je abonnement voor 2020-2021! De ticketverkoop voor 10 jaar Compagnons de la Chanson (22/10/20) en Vriend of vijand (20/11/20) werd stopgezet. Het kan zijn dat er voor deze voorstellingen nog extra plaatsen vrijkomen. Hou daarom zeker onze website in de gaten of schrijf je in op onze nieuwsbrief voor de laatste stand van zaken.

Losse tickets

Toch geen abonnement? Losse tickets zijn verkrijgbaar vanaf dinsdag 8 september om 13 uur door te klikken op de link 'Bestel je tickets' bij het evenement naar keuze. 

Contact tracing

Er worden aanwezigheidslijsten bijgehouden, die indien nodig gebruikt worden voor contact tracing. Deze gegevens worden niet voor andere doeleinden gebruikt.

COVID-19 maatregelen

Aankoop van tickets impliceert instemming met de maatregelen tegen de verspreiding van COVID-19!

Ruilcheque

Misschien ben je nog in het bezit van een ruilcheque die je niet meer kon gebruiken voor de aangegeven vervaldatum. We hebben daarom deze data voor elke nog geldige cheque verlengd waardoor u deze nog zeker zal kunnen gebruiken na de start van de ticketverkoop voor seizoen 20-21.

Cultuurcheques

GC den egger aanvaardt cultuurcheques van SODEXO en EDENRED. Betaling enkel mogelijk ter plaatse.

Bereikbaarheid secretariaat

Het secretariaat is enkel telefonisch bereikbaar op het nummer 013 46 06 50 op dinsdag en donderdag van 13u tot 16u, woensdag van 9u tot 12u en van 13u tot 16u, vrijdag van 13u tot 16u en van 17u tot 19u en zaterdag van 9u tot 12u. Er wordt gevraagd om zoveel mogelijk via e-mail (info@denegger.be) of via telefoon contact op te nemen. Aan de balie kan je enkel terecht na voorafgaandelijke afspraak op het nummer 013 46 06 50, met uitzondering van de verkoopdagen van 5 en 8 september.